Don't Leave Me Lonely


Mina über coola polare efter konserten med mina darlings. Felicia och Sonny, fan vad snygga dom är då!!!

Idag har det inte hänt så mycket än så länge. Var förbi skolan och skrev andra delen av nationella provet i matte mellan 9 och 11. Gick sådär, väldigt mycket sådär. Vilket betyder att det gick åt helvete. Det hjälpte inte att jag var trött och seg, även deppig. Men nu skiter vi i allt som handlar om det där äckliga ämnet.

Nu går vi in på något mycket roligare....jag ska lägga mig och läsa Harry Potter. Sjunka in i hans värld och slippa min egen. Vi hörs!

 


Kommentarer

Postat av: Felicia

angående bilden...

hahah, vad i helvete?! xD

2011-05-24 @ 18:37:26
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

synd attt det inte gick så bra :(*

2011-05-24 @ 21:00:51
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback