Bokfantast

 

Denna dag har jag blivit bästa kompis med Harry Potter igen. Jag har följt honom genom fyra kapitel i bok tre. Jag har verkligen saknat att läsa böcker, det var mitt största intresse förut. På både vardagr och helger kunde jag ligga fram tills tidigt på morgonen och bara läsa. Det hände ofta att jag läste ut en bok då, och jag blev galen när den tog slut. Om den var bra alltså, man vill ju bara ha mer. Om den var bra brukade jag oftast glida ner till biblan dagen efter och leta efter nästa del. Numera läser jag oftast bara när jag inte har något att göra, innan jag somnar eller när jag ska sola (sommaren). Jag funderar på att ta upp det gamla igen, för det är verkligen underbart att läsa. Om man fastnar kan man ligga flera timmar i sträck...som jag har gjort idag.

Nej, jag var inte skolan idag. Och jag orkar inte berätta varför, hihihihihihih. Busigt va?;)


Kommentarer

Postat av: Anna

sv: aj, inte skönt med växtvärk! det är bara bra med mig;)

2011-05-23 @ 18:39:33
URL: http://asateenager.blogg.se/
Postat av: Jossan

ohh gud så roligt det låter! vill också till London! ;D Jag kommer nog mest vara hemma semestra lite med våran båt och sådär. ;D

2011-05-23 @ 22:32:36
URL: http://josefinemmamaria.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Kan gissa att du inte var i skolan för matte inte var det? :P

2011-05-23 @ 22:38:29
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback