Odisciplinerade unge!

Fan! Varför är jag så dum? Jag brukar ju alltid ställa klockan innan jag går och lägger mig. Varför gjorde jag inte det igår? Idag började jag egentligen 08.40 och borde vara i skolan just nu men det är jag inte. Jag sitter hemma med mitt kalla kaffe och är smått förvirrad. Hur fan ska jag göra? Jag har så stort lust att bara skita i skolan idag och istället springa iväg och gymma med pojken right now. Åh, och pussas och kramas och fan. Nu drar jag till gymmet!

Åh, nej. Jag önskar att jag var mer disciplinerad än såhär!

Ändrade planer! Nu drar jag till skolan...duktigt va? :D


Kommentarer

Postat av: jessica

haha.. men du ska veta vilken ljusspridare hon är i mörkret. :-) fin blogg du har!

2011-03-10 @ 13:02:33
URL: http://jessicaeriiksson.blogg.se/
Postat av: jessica

ja verkligen, hur är det med dig då :-)?

2011-03-10 @ 13:08:44
URL: http://jessicaeriiksson.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback