Handen på hjärtat



Godmorgon!

Nu är jag hemma igen och har äntligen tillgång till dator. Inte för att jag är beroende då men aja. Jag kom precis hem från Mattias och sitter här och är allmänt deppig. Det har hänt en hel del grejer men jag väljer att hålla dom privata.

Bion igår var helt okej. Vi kom lite försent men vi missade inte så mycket som tur var. Vi såg som sagt Winter's Bone och den var väll bra. Dock var den rätt seg och jag höll på att somna. Jag tror faktiskt att Gullivers roser hade varit mycket bättre. Men skit samma, biljetterna var ändå gratis ;] Jag tänker recensera filmen i ett eget inlägg så ni får läsa om filmen sen. Jag hade täntk gymma idag men jag är rätt så deppig så jag pallar inte. Dåligt av mig...jag vet!

Kommentarer

Postat av: Moa

hahahah, jag älskar verkligen oc.

vad tycker du är snyggast?

själv tycker jag Adam Brody.

Vad kul att du läser mig blogg, ska allt börja läsa din. :-)

2011-03-06 @ 12:53:07
URL: http://wonderwal.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback