Friday - Saturday - Sunday

Jag har knåpat ihop lite tankar till en återberättade text om min helg. Jag uppdaterade ju inte så mycket, vilket bloggen led av. Den dog lite, haha.

Fredag

Under fredagen så var jag först i skolan och pluggade som en gris. Efteråt tog jag bussen till hemtrakterna och shoppade med mamma. Till mat fick jag äta underbar thaimat och efter maten åkte jag till Mattias. Hos Mattias kollade vi på en film och åt godis. Jag vet inte varför men vi somnade rätt så tidigt. Men jag antar att det kan vara bra ibland? ;]

Lördag

Efter frukosten så åkte jag och Mattias iväg och gymmade. Det var grymt skönt men jag hade för stora smärtor i foten för att kunna ta mig en tur på löpbandet. Det blev därför bara styrka och lite övningar. Efter gymmet åkte vi åt varsit håll och under några timmar blev jag sittandes vid datorn. Men när Mattias kom hit antar jag att vi hamnade någon annanstans, haha ;] På kvällen såg vi Melodifestivalen som alla andra svenskar. Eric Saade vann och vad har jag att säga om det? Hm, jag har inget i mot honom och han kommer säkert göra bra ifrån sig i Tyskland. Jag hade dock hellre sett att The Playtones vann, hur coola var inte dom? Erkänn! ;]

Söndag

Denna morgon blev det gymmet igen och självklart protesterade foten när jag steg upp på löpbandet. Det blev bara styrka igen, jag hoppas att smärtorna försvinner snart. Men hör på det här! Efter gymmet går vi in i en affär som heter Markör Livs (ägs av turkar/araber). Jag och Mattias skulle köpa frukt och choklad. När vi ska betala frågar jag om dom kan skölja av mitt äpple och en kille försvinner med äpplet längre bak i affären. När Mattias ska betala så säger han i kassan att vi får äpplet gratis. Mattias förstår inte varför men killen i kassan ger mig en liten blinkning. Haha, det kändes lite konstigt men varför protestera? Ibland är det bra att vara tjej (a)
Efter händelsen tar vi bussen till Forum Nacka för att se The Playtones, Danny och Swingfly uppträda. Lite jobbigt var det att stå bland alla fjortisar och småbarn (speciellt under Dannys uppträdande). Men vi klarade det och jag fick några bilder (visar sedan!). På kvällen kom Mattias hem till mig och vi såg Solsidan, vid 23.00-tiden åkte han hem.


Omg. Ni ska bara veta hur jobbigt det där var, speciellt när jag skulle försöka få söndagen kort ;]


Kommentarer

Postat av: isabelle törnedal

sv: nej de va vi inte :/

2011-03-14 @ 18:59:49
URL: http://isabelletornedal.blogg.se/
Postat av: Ellinore Sånge

Åh. lät jobbigt.

2011-03-14 @ 21:06:17
URL: http://ellies.blogg.se/
Postat av: Rebecca Malmbergs diary

tack så mkt :) ska försöka koncentrera mig så bra det går :/

2011-03-14 @ 21:13:42
URL: http://rebeccamalmberg.blogg.se/
Postat av: LolliitaaH

SVAR: Hehe ja, det är snyggt och din fråga är upplagd på kategorin: "Frågor och svar" :)

2011-03-14 @ 21:30:03
URL: http://lolliitaahproduction.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: jaadu, det blir mycket studier, sol och så... just nu håller jag på att måla en tavla faktiskt! Det är så mysigt faktiskt. Brukar du måla någonting?

2011-03-14 @ 21:36:07
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Angelica

haha jobbigt, jag berättar aldrig mina dagar sådär innehållsrikt :P

2011-03-15 @ 17:55:12
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Felicia

hahah, kan kanske tappade äpplet på golvet eller nåt ;)

2011-03-15 @ 20:03:36
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback