-

Jag lever inte på riktigt just nu om man säger så, mer som i en dröm...mardröm. Det hände en förjävlig sak imorse som har gnagt på och påverkat mig hela dagen. Hela fucking dagen har jag gått runt och tänkt på det här och det vill inte försvinna. Jag önskade att det där inte hade hänt imorse, att jag inte hade gjort så. Att jag hade skitit i att göra sådär. Jag sulle vilja göra vissa saker ogjorda, fan ta den här skiten!

Dock måste jag försöka strunta i allt det här, för det passar inte in just nu. Det passar inte in i mitt liv och jag ska försöka strunta i det. Nu är lagom glada Josefine tillbaka, hej!

Idag har jag varit i skolan som alla vardagar, lagom roligt med tanke på det som hänt. Tur som var hade jag bara en lektion och vi kollade bara klart på filmen som vi började på igår. Efter skolan åkte jag hem och nu är jag här. Just nu sitter jag och lyssnar på musik och försöker klara upp lite saker.

Vi hörs när jag har något att säga! ;]


Kommentarer

Postat av: Angelica

svar: jag läser alla dina inlägg, har dig på bloglovin :D

2011-03-15 @ 14:45:27
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback