"Varför sitter du där på marken? Vi ska ju gå en promenad"

Godkväll!

Jag har precis varit ute på en underbar promenad i solen med min kära mor och lillebror. Hunden fick även hänga med då hon behövde rastas. Jag gjorde dock ett dumt val som gick ut i shorts och linne, medan dom andra var lite mer påklädda. Inte för att det var kallt, för det var det verkligen inte. Det var så där perfekt varmt och det var så härligt när de varma solstrålarna smekte benen. Problemet var, jag hade helt glömt bort det, de tusentals blodtörstiga myggorna som promt skulle festa på min kropp med mitt blod. Nästan som en fjortisfest, fast värre. Det var först när jag upptäckte den feta myggan som satt på mitt bröst som jag vill hem så fort som möjligt. Men innan det så hade jag trevligt med min kamera, och jag fotade min otroligt söta lillebror. Dock förstod han inte varför jag satt mitt i vägen med kameran riktade mot honom, så om och om igen sprang han fram mot mig för att tappert dra upp mig på benen igen. Därav halvbra bilder, hehe. Men jag förstår honom, det var ju en promenad vi skulle gå, inte sitta på marken. Han är så himla gullig, älskar honom så himla mycket! :')

Om ca 50 minuter ska jag kolla på fotboll med min kära far. Igår spelade Sverige mot Moldavien och Sverige vann ganska stort om jag inte minns fel. Men idag spelar Portugal mot Norge, och vissa skulle självklart rösta på grannlandet. Dock är jag halvportugis så det är inte lika självklart för mig.

GO PORTUGAL!


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Haha han orkade inte vänta på dig medan du satt där och latade dig förstår du väl ;) hehe

2011-06-05 @ 23:51:17
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback