Rainy day



Halloj!

Gissa vem som är ledig idag? Haha, det är så grymt skönt. Dom underbara treorna på min skola tar studenten idag, så det är därför. Jag lärde inte känna någon från treorna, tråkigt nog men jaja. Jag är ledig resten av veckan och även på måndag nästa vecka. Livet är rätt så underbart just nu. Allt jag ska göra i skolan är klart, det är snart sommarlov och snart ska jag ÄNTLIGEN få se Bryan Adams. Ni ska bara veta hur mycket jag har längtat!

En sak jag är lite nervös för inför konserten är att jag ska träffa en person. En person jag aldrig har träffat förut, som jag egentligen borde ha träffat för länge sedan. Mamma envisas med att hon har berättat om honom men jag kan inte minnas det. Jag har tydligen en kusin i 20 års åldern. Han och mamma ska med på Bryan Adams, och det är då jag börjar tänka "Ska han få se mig som ett galet fan första gången vi träffas?". Men även "Då kommer han få se mig när jag är som lyckligast". Haha, men självklart sak det bli roligt att få träffa honom. Det är på tiden att jag ska få träffa honom! ;)

Eller vad säger ni? Har ni någon släkting som ni aldrig har träffat? :)

Idag regnar det! Jag som hade tänkt dra med mig Felicia till stan och shoppa. Hm, vi får se hur det blir med det. Ska slå en pling och höra med henne. Vi hörs senare :)

Kommentarer

Postat av: linnea

sv: han tar studenten idag :) jag har en typ avlägsen släkting som jag aldrig träffat. typ farmors kusins barnbarn som e två år :)

2011-06-01 @ 12:32:56
URL: http://www.nattstad.se/baamboom
Postat av: tess

Nej men eller hur, men det gick bra idag. Det är ju inte så hemskt när man väl är vid ungdomsmottagningen. En kvinlig barnmosrka den här gången iallafall, skönt det :) haha



Bryan Adams? Wow, det är stort!!



Jo, men några veckors väntan på att sedan vara fri från skolan förevigt är rätt okej. Som tur är!



Min släkt är mycket liten, så jag har nog träffat alla släktingar faktiskt. Min moster & hennes familj bor långt härifrån, så min minsta kusin har jag inte träffat på flera år! :( tyvärr.

2011-06-01 @ 13:14:21
URL: http://jaklakrokus.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

jag tror inte jag har någon släktning som jag aldrig träfat:)

2011-06-01 @ 14:15:52
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback