Quit mah job?


En underbara sammafattning av Hardcore Superstars konsert på Cirkus.  Jag vill tillbaka! :(

Godmorgon, god dag, god eftermiddag, god kväll på er!

Imorse upptäckte jag hur underbart det verkligen var att sova. Jag vaknade först vid 9 av ett sms men vägrade svara och somnade om istället. Nästa gång vaknade jag vid 10 av den dumma men ändå så underbara solen. Rakt i ansiktet, irriterande men jag lyckades somna om och vaknade vid 11 igen av att min lillebror skrek. Då kunde jag absolut inte somna om så jag gick tillslut upp efter ett tags stirrande i taket. Jag gjorde frukost till mig själv och satte mig på altanen för att sola och äta. Men det hade varit underbart att få sova mer, gud så skönt det var.

Idag skulle jag ha jobbat men jag pallar verkligen inte. Jag skulle dö i solen, allvarligt talat. Och fan vad jag funderar på att skita i det där jobbet. Visst, det är pengar men ett trädgårdsjobb? Inte min grej riktigt. Så vad ska jag göra idag då? Jag vet inte riktigt. Min mamma snackade om att ta en promenad, och kanske ska man ta och hänga med? Det är ju grymt fint väder ute!:)

Vad ska ni göra idag?:)

 


Kommentarer

Postat av: ELIN

somna om så¨är underbart!!

2011-06-03 @ 21:38:02
URL: http://esks.blogg.se/
Postat av: Felicia

hihih, man kan ju undra om det är lilla fröken Josefine som skriker som en galning i början av videon xD låter nästan som det... :P <3

2011-06-03 @ 22:23:17
URL: http://hardluckwoman.webblogg.se/
Postat av: Matte

jag älskar dig, trots allt

2011-06-04 @ 02:49:15
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Ett jobb är ett jobb, hade nog inte tackat nej till ett trädgårdsjobb :) man får ju vara ute :D

2011-06-04 @ 12:37:14
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback