kan, får, vill

Jag vet inte vad jag ska skriva här längre. Jag vet inte vad jag kan, får eller vill skriva här. Jag vet inte om jag vågar skriva här. Jag har så himla mycket att skriva, men jag vet inte om jag vågar öppna upp mig för hela världen. Jag har så himla mycket att tänka på just nu att mitt huvud exploderar snart. Jag vet inte vart jag ska ta vägen och jag vill bara ha sommarlov. Jag ska försöka göra som han säger, men kommer jag verkligen klara av "singel resten utav livet" - saken? Kanske kommer jag göra det med underbara vänner och min underbara familj runt omkring mig. Just idag vet jag inte men som han sa igår "Kan jag, kan du", och jag får väll lita på honom. Gud vad jag älskar mina vänner, fan vad fina ni är!

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Varför ska du vara singel livet ut? :O

2011-06-07 @ 14:03:12
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback