Luckiest one


Ja, att jag inte kan undgå från att le när han kysser mig betyder ju bara att jag är världens lyckligaste flickvän. Och brudar...säg för fan ingenting, I'm the luckiest one ;)

Har ni någon gång känt för att mörda någon? Har ni fortfarande kvar den känslan? Skulle ni vilja göra det nu?

Då har ni kommit rätt! Jag söker någon som kan mörda en person, en person som jag känner. Väääldigt bra faktiskt, nästan utantill. Hon heter Josefine och har världens jävla huvudvärk och dessutom mensvärk. Hon skulle jättegärna vilja försvinna just nu, bortbort från livet med huvudvärk och mensvärk.

Så...det är just därför ingen vinnare kommer utses i "Dagens blogg" idag. Jag vill gå igenom alla som har anmält sig och inte bara plocka någon som alla andra bloggare gör. Med min huvudvärk fungerar inte det. Vi hörs imorgon, right?:)


Kommentarer

Postat av: emma -

Söt bild! jag såg filmen idag och jag kan verkligen rekomendera den :D fast jag tipsar nog om att se ettan för tvåan och inte tvärtom som jag gjorde :D

2011-06-30 @ 22:50:54
URL: http://emmaliindell.blogg.se/
Postat av: Matte

Söta ni är tillsammans :) / Matte

2011-07-01 @ 08:58:35
Postat av: Anna (L)

Naww gud så fina (L)

Kan du lägga upp någon mer bild på HONOM?

skulle gärna vilja se hur han ser ut! :D kram kram och hoppas du mår bättre snart! <3

2011-07-01 @ 19:55:35
URL: http://littlelovely.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Söta ni är Ö:D

2011-07-01 @ 21:05:26
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback