ÅRETS FÖRSTA DOPP!



Hej på er!

Jag har precis kommit hem efter en otroligt smärtsam morgon. Vaknade vid 8 med världens mensvärk och var tvungen att gå upp från den mjuka och varma sängen. Resvägen var kokande, och det känns som att vädret kommer att bli varmare än igår. Just nu är jag bara hemma för att äta lunch och packa med mig lite extra kläder. Har fan levt i en och samma outfit i 2 dagar, not okey.

Nu är det ju sommar och väldigt, väldigt varmt. Då brukar det vara skönt att ta sig ett dopp i ett hav eller i en sjö. Precis så kände jag när Anton kom hem från jobbet igår så jag hoppade på honom med en klagande röst "Älskling, det är så jävla varmt!". Sagt och gjort. Jag fick låna ett par shorts av honom och till det hade jag bh+linne. Väl på stranden så var det huuuur mycket folk som helst, och självklart kändes det som om alla stirrade på mig. Omg, I'm famous! Det tog inte lång tid innan vi var vid vattnet och 10 minuter senare var jag i vattnet. Jag blev så förvånad när jag väl var i, det var grymt varmt. Varmare än det är här där jag bor. Anton bor i Tullinge och jag bor ute på Värmdö. Vi hade det mysigt i vattnet tills han blev uttråkad och ville leka med mig.

Anton - "Älskling, älskar du mig?"

Jag - "Ja, jag älskar dig"

Jag har precis kommit hem efter en otroligt smärtsam morgon. Vaknade

Anton - "Kommer du älska mig om 5 sekunder?"

Väl i vattnet mumlade jag fram "Nej, åååh....jag hatar dig!". Tänk att killar alltid ska hålla på sådär! x]


Kommentarer

Postat av: EKO Lisa

Naw! Vad gulligt:) haha, men gött med ett dopp i havet<3

2011-06-30 @ 14:04:36
URL: http://itisart.blogg.se/lisa
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥ TÄVLINGAR PÅGÅR!!

Haha, jag badar aldrig. Förutom när Mathias kastar i jmig .o

2011-07-01 @ 21:02:58
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback