Paddington



Hey!

Jag kom hem från London natten till den 19:e och har sedan dess spenderat dagarna med min pojkvän. Vid halv tre på natten kom jag hem från Arlanda flygplats, och på altanen fann jag min underbara sitta och vänta. Efter en lång och efterlängtad kram fick jag äntligen landa i min egen säng tillsammans med den jag älskar. Gud så trött jag var...

Sedan den dagen har jag och min pojkvän varit konstant med varandra. Vissa menar att det kan leda till att man tröttnar på varandra men det är ren bullshit. Vi har njutit av varandra, varit med hans bästa vänner och även badat och solat topless. Vi har bakat god kladdkaka, jag har träffat hans mormor och morfar och även hans farbror Tony och hans familj som bjöd på en underbar middag. Jag har hunnit med ganska mycket på dom 5 dagarna jag har varit hemma, och det är inte ofta. Mitt liv har blivit otroligt mycket roigare med Anton vid min sida.

Ni förväntade säkert att jag skulle skriva något om London. Det gjorde faktiskt jag också men just nu, såhär på kvällen, har jag ingen ork till det. Är det okej om jag gör det någon av dom närmsta dagarna? Då delar jag upp allt. Nu ska jag lägga mig i älsklingens famn och kolla på När lammen tystnar, äcklig film om ni frågar mig.

Godnatt amigos!

Kommentarer

Postat av: Bodypalace

Hej kommentera minst 3 inlägg i min blogg för att peppa tjejerna och killarna som är med. Gillar jag din blogg så får du en länkning bland "bra bloggar" . Jag har 800-1000 besök/dag =)



Mvh Bodypalace - en blogg där alla är fina & unika

2011-07-25 @ 11:52:11
URL: http://bodypalace.blogspot.com
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

De som säger att man tröttnar när man är med varandra non stop kan stoppa upp något i jaduvetvad...



för vi har varit med varandra konstant i två år - och vi har inte tröttnat.. haha..s å liksom?



tror inte på det där. tröttnar man så är det något annat.. då är det inte kärlek.. :O

2011-07-25 @ 21:19:50
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback