GAAAAAAAAH

Anton kom hem till mig rätt så sent igår kväll. Dock hindrade det inte oss att baka en kladdkaka (vi är båda beroende av choklad). Svina gott var det och efter det dock vi en promenad med min söta lillebror i området. Sedan gick vi ner till brorsans stuga och sov där. Underbar natt!

Lämnade en bulle i mikron på 6 minuter och rökskadade hela familjen alldeles nyss. Idiot som jag var trodde jag att 6 minuter var tillräckligt, men jag skulle egentligen haft i bullen i 1 minut. Det är nu jag börjar oroa mig för hur det kommer gå för mig när jag flyttar hemifrån. Jag kommer nog aldrig klara mig ensam, hahaha.

Idag såg jag även en äcklig, lång, svart orm och en ljusbrun groda på en och samma gång. Först skrek jag "Såg du!?" efter att den äckliga ormen hade slingrat in sig i buskarna. Minuten efter går jag fram till något som jag tycker ser ut som en groda, frågar Anton "Är det där en groda?" och innan jag får svar hoppar den iväg helt plötsligt. Jag trodde först att det var ett löv men icke. Två skrik inom en minut, bra där Josefine.

Det senaste skedde på promenaden hem från Kvarnsjön där vi var och badade. Vi hade med oss honungsmelon som vi låg och smaskade på i solen. Efter lite mys gick vi hem och sedan blev det ett långt farväl. Fan vad det är svårt att lämna honom alltså!

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

kladdkaka är gudomligt gott :D

2011-07-12 @ 18:45:54
URL: http://angelica.blogg.se/
Postat av: Beatrice

sorry att jag inte svarat på kommentarer sen i fredags, inte mått så bra under helgen, tog slut med killen, men nu är allt löst så det blir nog vi igen :) kram kram

2011-07-12 @ 19:04:22
URL: http://beahedvind.blogg.se/
Postat av: simone

Hej! Besök gärnamin blogg o skriv något :D! fin blogg du har :D!

2011-07-24 @ 01:01:24
URL: http://simoneisabel.myshowroom.se

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback