Vampyrhoror i Thailand

Mattias stack hem tidigt imorse på grund av illamående, poor him. Jag vet inte varför men vi tror att det är på grund av kaffet han drack, han är känslig mot kaffe. När han hade gått bestämde jag mig för att skriva klart min skräcknovell och det går väll sådär. Jag tog en paus från den en liten stund alldeles nyss och åkte och handlade med familjen. Rätt chill och skönt att få en nypa frisk luft. Jag måste bara få säga att min novell är ganska grym, min idé om att skriva om vampyrhoror i Thailand är fett bra! :']

Det här är en reggae låt som spelas på alla barer i Thailand hela tiden. Den är seg första gången men lyssnar men sen kan man inte sluta lyssna. Heh! :]


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback