TIKKA

Hejsvej!

Idag är det fredag och just nu sitter jag vid datorn med mina homies bredvid mig. Vi har precis ätit och väntar nu på att sista lektionen ska börja. Grafisk kommunikation står på schemat och jag tror att vi ska fortsätta med våra aliens. Heh, lite roligt är det faktiskt. Idag slutar jag 14.35, lite chill sådär. Jag funderar på att göra något roligt efter skolan men jag vet inte vad. Ikväll ska jag iallafall vara med Mattias och mysa, eller om vi hittar på något annat roligt.

Vi får se hur det blir, nu ska jag läsa lite bloggar och chillerilla. Ni får ha det bäst på jobbet eller i skolan :]♥


Världens sötaste lillebor :]♥


Kommentarer

Postat av: Isabel Bonita Från Enköping

har sömnproblem äter medicin så det e inte bara att somna om igen för mig hehe

2011-01-28 @ 13:39:12
URL: http://isabelhernandez.blogg.se/
Postat av: Nathalie Chávez

Svar: Vi ska ta kort på olika färger och det är jag som bla. gestaltar färgerna med klädesplagg och andra fina saker :)

Kolla gärna in senare idag eller imorgon så kommer nog bilderna synas där.

2011-01-28 @ 13:59:19
URL: http://nattet.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback