Städa och fixa!

Godmorgon!

Är alla pigga och glada precis som jag? Jag vaknade iallafall upp efter ett par kyssar på ryggen så min morgon har varit underbar. Heh, dock stack hem hem alldeles nyss men jag kan glädja mig med att han kommer tillbaka sen. Idag är det ju kalas för Vincent så han kommer hit och firar honom. Och på grund av kalaset så är alla i gång med att städa, förutom självaste födelsedagsbarnet. Jag har precis städat klart mitt rum, dammsugit, plockat undan och moppat golvet. Nu är det jättefint här inne! ;]

Nu väntar bara en dusch och byta till lite fina kläder. Vad ska ni göra idag och vad hände igår?:]


Jag igår, jag älskar tröjan jag har på mig :]


Kommentarer

Postat av: Angelica

vad är det för tröja? visa helbild :)



igår tog vi det bara lugnt, och idag har jag jobbat. inte roligare än så ;)

2011-01-29 @ 18:07:50
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback