Soft days...me like

Älsklingen och jag bestämde oss för att skita i skolan idag och sov som stockar till 11.00. Riktigt skönt var det och jag ångrar det absolut inte. För vad gjorde vi på den enda lektionen vi hade idag var att rita in mediehistorien på en tidslinje. Fun? No! Vi har istället spenderat dagen framför tvn å bara chillat. Jag älskar min man! Vi har bara varit inne förutom när vi gick ut med hunden och hjälpte mamma att handla. Mattias åt middag hos mig och sedan gick han.

Just nu sitter jag i soffan framför tvn men laptopen i knät. Pappa har gjort kaffe till mig så jag ska tamoch dricka det. Jag ska även läsa lite bloggar och plåta lite ;)

  

Kommentarer

Postat av: Amanda

Haha, eller hur?! Idag såg det förjäkla gott ut! Han var duktig!! :)



2011-01-25 @ 20:35:56
URL: http://mramandaforsberg.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback