Pysslar med min minime

Haha, vilken dålig uppdatering det vart idag, ett inlägg liksom. Men här kommer ett till och sen får ni vänta tills imorgon.

Vårt fotomaraton gick jättebra och efter lite utvärderande om Foto A kursen så slutade vi. Jag kommer tråkigt nog inte ha min fotolärare Anna i något ämne den här terminen. Vi kommer ha henne först när vi börjar 2:an och jag kommer faktiskt sakna henne. Haha, första gången jag kommer sakna en lärare typ. Iallafall, sedan fick jag vänta på en lärare i 30 minuter för att kunna hämta lite saker till min minime som jag behövde för att kunna göra klart den idag. Efter det åkte jag hem, började pyssla med min minime och lät den få fötter och händer. Jag satt även med en brun tuschpenna och färgade om gult garn för att min minime ska ha det som hår. Vid 18.00-tiden kom Mattias hit och vi kollade på en film som heter Rånarna, den var helt okej...inget speciellt. Han åkte hem alldeles nyss för att jag skulle kunna göra klart min minime.

Jag hade tänkt börja nu. Jag har bara håret och ansiktet kvar, haha. Ni kommer få se resultatet imorgon.


Hahahaha, det här är en utav bilderna från vårt fotomaraton! ;]


Kommentarer

Postat av: Maja

Konstiga lärare. Aså inte att vi ska prova droger utan liksom prov. Haha!

Lärarna la in det som en kurs när några i min klass blev busted på att röka på en rast. Haha!

Men med mig är det bra, kram :D

2011-01-11 @ 22:44:42
URL: http://majalindahllll.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Nova

ja ellerhur. :-P Solen kommer ju inte varje dag :P

2011-01-12 @ 14:10:23
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback