Nudlar till middag

Gästerna börjar droppa av och tårtan och bullarna är snart uppätna. Vincent fick en dator och pengar i present och jag antar att han är lycklig över vad han har fått. Inatt ska jag sova över hos Mattias och för att det inte ska bli sent så ska vi dra nu. Jag hinner inte äta middag hem så jag ska ta med mig nudlar och äta hemma hos Mattias, haha. Kycklingnudlar, mums ;] Ikväll blir det nog mys framför tvn, det går några filmer så vi vill se. Våra magar är fulla av tårta och bullar så vi orkar egentligen inte göra något speciellt.

Ni får ha en bra dag, nu ska vi åka hem till älskling. Vi hörs imorgon! :]♥


Har aldrig varit så mycket för nudlar men måste man så måste man! ;]


Kommentarer

Postat av: AlexAandra

gott med nudlar :D

2011-01-29 @ 23:11:41
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback