När ska det försvinna?

Nu är jag hemma igen efter att ha varit borta hela dagen. Först skolan och det var verkligen inte roligt, jag var jätteyr och vart tvungen att gå hem 1 timme tidigare. Jag åkte till Mölnvik och mötte upp mamma för att ta en fika, smoothie är så himla gott. Tycker inte ni det? Blåbärssmoothie ♥ Efter fikat handlade vi mat och fredagsgodis.

Jag har varit yr hela dagen och jag undrar när det ska gå över. Jag blir galen snart för det är obehagligt att vara yr, det går liksom inte att vända på huvudet utan att världens snurrar runt. Som tur är kommer Mattias hit och pussar på mig och förhoppningsvis botar mig med någon magisk kyss.

Vet ni något jag kan göra för att få bort min yrsel?:[




Kommentarer

Postat av: juliciouz

hej, allt bra idag? :)

2011-01-21 @ 17:21:51
URL: http://juliahillgren.blogg.se/
Postat av: juliciouz

jag la märke till att du var yr. jag får också den frågan i mina ''sjukinlägg'' and what's wrong with that? bara för du är lite yr kan du väl ha haft en någorlunda bra dag. och då kan man ju svara; 'nej allt är inte bra, är lite yr..' tror inte dagen var helt åt helvete.. du tog ju en fixa med din morsa t.ex.. bra, dåligt?

2011-01-22 @ 14:28:13
URL: http://juliahillgren.blogg.se/
Postat av: juliciouz

jo, största reklamen indeed:)

2011-01-22 @ 14:36:33
URL: http://juliahillgren.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback