Lite bilder från nyår

Här kommer lite bilder från nyår som jag lyckades ta medan vi åt och väntade in tovlslaget. Kram!<3

Jag firade nyår tillsammans med mina föräldrar, syskon, pojkvännen, dom 3 farbröderna och den enas flickvän, farmor och farfar och mina kusiner Patrik och Molly. Det var jättetrevligt och jag kunde inte ha fått en bättre start på det här året. Världens längsta kyss/hångel fick jag också av världens finaste pojkvän, underbart!<3


Från vänster; Pappa, Daniel och Paulo :]


Kusinen Molly och min farbrors flickvän Malin. Malin är inte arg på Molly på den här bilden utan det var så att Molly skulle lämna tillbaka Patriks mobil till honom. Malin berättade bara hur viktigt det var att hon inte fick tappa den, haha.


Jag vet inte riktigt om jag får ladda upp den här bilden men som sagt "Det man inte vet, lider man inte av" :]


Farbror Daniel och jag har fotokrig, haha ^^


Molly stod och diskade med farmor när jag tog den här bilden. Hon är så himla söt på den här bilden! :]<3


Farfar ville prova kameran och visst fick han gör det. Det blev några bilder på mig och Mattias, den här tillexempel :]


Mollys händer tar hand om en smutsig gaffel. Söt unge!


Kommentarer

Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

Hej hej :)

Har du haft det en bra dag helg?



btw: ska vi följa varandra via bloglovin? ^.^

<3<3<3 :) :D :P

2011-01-09 @ 17:35:21
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Lou

sv: Tack så mycket :)



Härliga bilder

2011-01-09 @ 17:52:16
URL: http://thelou.blogg.se/
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis™

sv: Hehehe tack tack.

Min har också vart bra.



visst kan vi göra det..

2011-01-09 @ 17:53:05
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/
Postat av: Jensa

Jag är väl inte lat...ehe....hehe...

gillar korten med suddig bakgrund!

2011-01-09 @ 18:05:13
URL: http://vulpes.blogg.se/
Postat av: Malin

vad har du för inställning på bilderna?

2011-01-10 @ 13:08:48

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback