Jag ska hålla om dig hela natten

Imorgon har jag en jättelång sovmorgon och det beror på att alla lektioner är framskjutna. Det är nämligen öppet hus på Mediagymnasiet imorgon, så ni som gillar media är välkomna att hälsa på. Min klass börjar 11.40 och slutar 14.55, ca 3 timmar skolan. Hur nice är inte det? I löööv it. Jag och pojkvännen börjar nästan samtidigt så jag ska sova över hos honom och and I love it even more. Så ikväll är jag hos Mattias och myspyser hela kvällen. Jag hoppas och tror att det går något bra på TV, ska kolla tablån. Han lovade att han ska hålla om mig hela natten :']

För att underlätta för pappa och dessutom komma hem till Mattias lite tidigare ska jag börja laga mat. Till middag blir det korvstroganoff med ris så jag ska börja hacka lök och skära falukorven.


Kommentarer

Postat av: Emmy (whitesnowman)

sv;

tack så jättemycket, fin blogg för den delen också. (:

2011-01-26 @ 17:40:25
URL: http://eeemmylam.blogg.se/
Postat av: Mattias<3

JAG ÄLSKAR DIG!!! <3<3<3



Du är bäst älskling:), kommer alltid att älska dig!

2011-01-26 @ 18:54:12

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback