Jag och min minime

Gårdagen var helt okej. Skolan gick superbra även fast jag slutade så sent. Jag hade redovsning på engelskan och visade upp min färdiga minime på estetisk verksamhet. Efter skolan åkte jag direkt hem till Mattias och åt middag. På kvällen vi åt choklad, kollade på Sveriges mästerkock (heter det så?) och pussades och kramades och sedan gick vi och la oss för att jag skulle få slippa den hemska mensvärken.

Imorse var jag lite busig och struntade i matte lektionen så nu sitter jag på Arbetssätt och lärande och försöker skriva på min skräcknovell. Det går vekligen inte bra och jag har inte skrivit ett endaste ord och jag får lite panik för novellen ska vara klar på måndag morgon. Jag har lite bråttom och jag tänkte bara höra av mig lite och försäkra er om att jag inte är död.

Jag lovade er igår att visa upp er min minime men jag uppdaterade inte ens igår så det får bli idag. Det är ingen helhetsbild av min minime utan det får ni se sen. Det här är min resultat av uppgiften vi fick av vår lärare. Vi skulle ta kort på vår minime tillsammans med oss. Här har ni!:)


Kommentarer

Postat av: Alexandra

sv: haha, nej vi har inte haft det än ^^ o jag längtar inte heller, visst engelska är mitt favvo ämne, men jag suger på engelska :P hehe...

men jag tror vi ska skriva debatt någon gång i 9:an ^^ hehe, längtar inte kan jag säga dig :P



väldigt Fin header du har :)

2011-01-13 @ 12:54:05
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: glömde ju svara om vad vi gör på engelskan :P men vi ska läsa en bok på engelska, sedan ska man ta ut 20 verb och mellan 20- 30svåra ord, men min lista med svåra ord är längre än det ^^ hehe, det är kul, men kan bli rätt långtråkigt att bara läsa hela lektionen ^^ :)

2011-01-13 @ 12:58:59
URL: http://ssandrasverds.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback