Jag har världens bästa pojkvän!

Yes! Det ni finner i rubriken är sant och fan vad jag älskar honom. Han gör min vardag så otroligt mycket bättre!

Förutom det så känns det ju mindre strålande att jag bara har en enda lektion imorgon. Om ni inte förstod mig så menar jag att det känns j*vligt onödigt att åka till skolan för att gå på en enda lektion. Men jag ska klara det och vara en duktig flicka. Men jag och mina classmates har några förslag till vår lärare och en av dom är att vi har lektion via Skype. Huuuur coolt skulle inte det vara? Hahaha! xD


- Jag ville bara visa upp min fina KISS-tröja men webkamran tillät inte det. Men man ser lite iallafall :]


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback