Inga bebisar för mig tack!

Godmorgon på er! :)

Jag har precis ätit frukost och det fick bli yoghurt och en smörgås. Jag vill egentligen ha yoghurt och ägg men efter att ha misslyckat med första ägget fick jag inte ta fler. Pappa skulle tydligen ha det till lunch och det fanns inte så många kvar. Juste, när man redan talar om honom så kan jag ju tillägga att pappa faktiskt fyller år idag. Han fyller hela 40 år och jag tror det blir tårta senare idag, haha!

Idag ska jag äventyra lite här ute på Värmdö med min älskling när han har tvättar klart. Jag vill inte bli gravid så vi ska först gå och fixa lite saker. Vi får se hur det går, det är ju röd dag idag...eller? Sedan får vi se vad vi gör, något roligt blir det iallafall :)


Kommentarer

Postat av: AMANDA FALK

att bli gravid om man inte vill det är ju en riktig miss, hehe

Ha en fortsatt bra kväll & en toppen start på veckan!

2011-01-10 @ 22:15:31
URL: http://amandafalk.se
Postat av: AMANDA FALK

sv: jo det förstås var inte ritkgit så jag menade, et skulle ju vara hemskt.. din rubrik med "inga bebisar för mig tack" kändes rolig då tänkte jag mig själv som gravid med bebisar och det hade inte varit en miss om det skulle bli så för att jag skulle missat tagit p-piller t.ex. ;-)

Tack, detsamma du, sov gott!

2011-01-10 @ 22:38:32
URL: http://amandafalk.se

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback