I love Questions!

En underbar läsare har lite frågor och vad gör man inte för sina läsare? Nu ska hon få sina svar!

Kamerans namn - Min kamera heter Nikon D90 och jag älskar den!
Dina olika objektiv, vilken som är din " favorit" - Olika!? Tror du att jag är stenrik eller? Jag har bara ett objektiv och det är det jag fick med när jag fick kameran från skolan. Nikkor 18-105. Men jag lovar, så fort jag tjänar egna cash ska jag köpa allt jag vill ha och suktar efter.
Hur länge du har haft kameran & hur svår/lätt den är att hantera - Jag har haft min kamera sedan jag började på gymnasiet vilket var någon gång i Augusti. Alla i min klass fick en helt egen, splitter nyyyyy!
Kameran är lätt att hantera om man vet hur man gör. Finns auto och manuell fokus så det beror på om du är nybörjar or not :)
Om du vill ha just nån annan kamera & varför isf - Nej, åh nej. Varför skulle jag vilja ha någon annan när Nikon D90 är så underbar.
Skriv lite om din kamera väska(tihi) hur stor den är & hur mycket man får plats i den - Jag har två kameraväskor. En fick jag med när jag fick kameran i Augusti och den är lite större och man får plats med betydligt mer saker en i den andra. Tillexempel extra objektiv och sådana saker. Den andra kamera väskan är lånad från skolan och rymmer kameran och lite annat småskit (tillbehör) som man vill ha med sig :)
Hur mycket kamerahuset väger - I början, när jag fick kameran, så vägde den bly enligt mig och jag hade värk i handleden redan första dagen. Men nu har jag vant mig vid tyngden och enligt Expert.se väger kamerahuset (inkl. batteri och så) 620 g :)


Kommentarer

Postat av: Malin

Tack Tack! :D Den låter ju bra ;)

2011-01-05 @ 22:03:28
URL: http://baramaliiin.blogg.se/
Postat av: Malin

sv; varse, & jag brukar läsa din blogg! Eller har börjat göra de mycket nu den sista tiden. Och haha nej jag ska ha canon ;o även fast nikon oxå är bra! :)

2011-01-05 @ 22:20:43
URL: http://baramaliiin.blogg.se/
Postat av: Tiniusronja

Hi, how did you have the time to update you web site if you are so busy as your picture in your home page ? Good luck for your interesting links pages.

2011-06-02 @ 08:15:40
URL: http://tiniusronja.blogbloc.com

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback