Har inget vettigt att skriva eller visa er

Vaknade vid 09.00, somnade om och vaknade vid 12.00 igen. Åt frukost, kollade på Golden Globe (repris) och vinkade hem Mattias. Satte mig vid datorn för att skriva klart en läxa (blev inte klar), åt pannkakor till lunch och stack sedan ut för att handla. Jag handlade middag och lite gottis till ikväll. Nu sitter jag här, messar lite med Mattias och ska snart skriva klart min läxa och skicka in den.

Jag hade hoppats på att få gå ut och plåta idag men det blir ju mörkt så snabbt. Jag tror jag avstår från bloggen idag och bloggar när jag har något vettigt att skriva eller visa er. Sho! :]

Kommentarer

Postat av: mimmi

Jaha, men bilden var ändå väldigt cool. Jo allt är bra :)

2011-01-22 @ 17:15:15
URL: http://mmimii.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback