Grattis på 15 årsdagen Vincent!

Idag blir min lillebror byxmyndig, han fyller 15 år och jag vill bara önska honom en bra dag. Även fast han är förjävlig mot mig så måste man, han är ju faktiskt min lillebror. Dock gillar jag inte det där med at han har blivit byxmyndig för han är jävligt pervers. Jag tycker synd om dom tjejerna som faktiskt blir ihop med honom i framtiden. Haha, fy så taskig jag är!


- För er som inte vet hur min lillebrorser ut, så ser han ut såhär! ;]


Nu ska jag ha matte och sen slutar jag och då ska jag och Felicia besöka Forum Nacka! ;]


Kommentarer

Postat av: Linda

hej hej

ja jag är också helt frisk snart men de är ju bara de att jag har fått munsår :( lite trist men men de är nog borta snart. Kram

2011-01-20 @ 10:36:56
URL: http://limdasvardag.blogg.se/
Postat av: mimmi

Oj, ser jätte mysigt ut, allt bra? :)

2011-01-21 @ 23:45:01
URL: http://mmimii.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det var jag som laga maten(bror). Jag hade inget Wax och hade långt hår. NO ARGUING! I feel abit lonley :(

and i'm not pervorto!

2011-02-17 @ 04:27:05

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback