Friday and tired as hell

Hello babes! ;]

Gårdagen slutade med att jag sov över hos Mattias istället. Hans pappa skulle sova över hos en vän så vi passade på och pappa skjutsade oss. Hemma hos Mattias delade vi på en semla, riktigt gott var det. Jag längtar tills den dagen då man SKA äta semlor kommer. Heh, jag älskar semlor och något som ni inte vet är att när jag var liten så döpte jag mitt marsvin till Semlan. Hahaha!

Idag vaknade vi vid 07.00, gick upp och ät frukost och sen gick vi och la oss igen. Haha, men jag gick upp igen och sitter nu i skolan. Jag har haft matte och ätit lunch, nu återstår bara grafisk kommunikation och den lektionen börjar 12.35. Väldigt segt! Förut det är jag astrött och yrar runt överallt. Känns inte bra men jag ska klara det här, belöningen är godiset jag kommer få senare ikväll! :]




Kommentarer

Postat av: Linda

oki va bra :D

Jag ska precis pringa i vägg till jobbet

hörs sen kram på dig.

2011-01-21 @ 12:29:53
URL: http://limdasvardag.blogg.se/
Postat av: Becca

Haha, ja det skulle varit hemskt om man fick den där frisyren:S

2011-01-21 @ 14:06:09
URL: http://beccanorman.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback