Dagen innan skolan börjar igen

Fredagen slutade med att Mattias kom hit. Vi åt godis och jag fick se Anders Bagge dansa i Let's Dance. Lördagen spenderades först och främst sängen, vi var hemma hos mig till 16.00 och bakade kladdkaka, sen åkte vi hem till honom. Vi åt middag, badade tillsammans med tända ljus och sedan kollade vi på tv och åt gröt (?xD)

Idag vaknade vi väääldigt sent, jag fick lite ångest när kl stod på 12.00. Jag hatar att vakna sent och inse att klockan är mycket och att hela dagen redan har gått. Men lite mysigt var det, sista dagen innan skolan började och allt. Då får man faktiskt sova läänge. Vi tog det lugnt, kokade gröt precis som igår kväll och åt upp den framför tvn i varandras famnar. Åh, jag älskar honom! :)<3

Imorgon börjar skolan igen (som sagt) och jag vette fan hur jag känner. Kommer jag verkligen orka gå upp klockan 07.00 imorgon och möta alla vänner igen? Hehe, vi får se och nu ska jag plugga lite vilket behövs. Min mini-me är inte klar! :/




Kommentarer

Postat av: Catarina

Sv: Jag vet inte. Vad som helst :)

2011-01-09 @ 17:05:47
URL: http://catilous.se

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback