Är man trött så är man

Imorse var jag så jävla trött att det slutade med att jag sov vidare och struntade i skolan. Det är jävligt dåligt av mig och jag ångrar mig faktiskt. Det är faktiskt roligare i skolan med alla vänner än att vara här hemma ensam.

Jag vaknade för kanske 2 timmar sedan och har än så länge ätit frukost och kollat på TV. TV:n erbjuder ett repotage om en kille som överföll sin dotter när hon var liten och då fick hjälp av rättspsyk. Dock släpptes han ut och fick hjälp att skaffa en lägenhet. Han fick en lägenhet i ett område fullt med barn och självklart fortsatte han utnyttja och överfalla barn där. Det är så hemskt och jag förstår inte hur dom kunde släppa ut honom ur rättspsyk!

Nu ska jag plugga och ta mig en kopp kaffe! :]


- Bild tagen av mig

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback