Det låter som om han blir strypt



Foto: Josefine Karlsson (jag)
Kamera: Nikon D90

Godkväll folket!

Vad tycker ni om bilden ovan? Den är tagen någongång i somras tror jag så det är ingen ny. Jag tycker att den är fin iallafall. Jag hittade den bland alla andra sommarbilder som jag tog i somras. Den här hade jag glömt bort helt och hållet, ganska synd faktiskt.

I förra inlägget skrev jag att min pappa varit tvungen att åka till sjukhuset med farfar imorse. Och det är faktiskt sant. Pappa kände att han absolut inte kunde andas och behövde vård. Det kom hem ungefär när jag kom hem från gymmet och då låg han och sov. Jag var nyss ute med honom till affären för att köpa middag. Han mår mycket bättre nu och har fått medicin. Doch har han fortfarande svårt att andas och kan tillexempel inte andas utomhus då det är för jobbigt att andas ute. Det är riktigt läskigt att lyssna på pappa när han försöker andas, det låter som om han blir strypt. Ibland får han stanna upp och böja upp huvudet för att lättare få luft. Jag tycker så synd om honom men trots allt så är han glad och på gott humör. Jag älskar honom!:)<3

Ikväll blir det Solsidan och mys med Mattias. Yes, Mattias kommer hit och det ska bli så underbart. Jag har saknat honom även fast det bara är några timmar sedan vi sågs sist. Haha. Vilka ska se Solsidan?;]


Kommentarer

Postat av: Nicole

Sv: Tack! :) Ja, det är verkligen något av det bästa som finns!

Vi träffades över internet, vi pratade i ungefär ett år, sedan bestämde vi oss för att ses. Så jag åkte upp till honom över jullovet! :)

Ja, det tycker jag verkligen att du ska!

2011-02-20 @ 18:52:49
URL: http://louiisenicole.blogg.se/
Postat av: Petra!<3

nu har jag räknat alla röster å blivit 2 st vinnare !

se om det blev du ! <3

kramis ^^

2011-02-20 @ 18:53:18
URL: http://pusspetra.blogg.se/
Postat av: Linn

14 men fyller 15 på fredag ;)

2011-02-20 @ 19:14:55
URL: http://llinndrake.blogg.se/
Postat av: Angelica

tur att han mår bättre.. :D



jag såg inte på det, haha. väntar på att säsong 2 kommer ut :P

2011-02-20 @ 22:31:27
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback