Home


Är det inte lite sommarkänsla i den här bilden? Den är tagen igår då solen var framme. Bilden får mig att tänka på sommar, sol, bad och frihet.

Jag har precis kommit hem från skolan som var superseg, supertråkig och superduperjobbig. Jag ville därifrån hela tiden men stannade för närvarons skull. Det var meningen att jag skulle köpa gymkort med min storebror idag, efter skolan men imorse kom jag på att det var alla hjärtans dag och att jag ska spendera dagen med Mattias. Därför får det bli någon annan dag i veckan. Istället har jag suttit hemma och än så länge har jag fått i mig lite gröt och nu är jag barnvakt åt Maximus. Och jag ska snart börja på en uppsats, blöbläblå.


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback