Skridskor - första gången sen lågstaidet



Godmorgon!

Jag har varit vaken i en timme nu och har precis stryckt i mig en fet frukost. Nu sitter jag och laddar upp med lite Europe, idag är det nämligen idrottsdag. Gissa vad jag ska göra? Jo, jag ska åka skridskor. Och grejen är den att jag har inte åkt skridskor sen lågstadiet så jag kommer se ut som bambi på hal is. Fattar ni, jag åkte skridskor när jag var typ 8 sist och nu är jag fan 16, snart 17. Jag undrar verkligen hur det här kommer gå.

Jag börjar 12.40 vid Kungsträdgården och jag bor ute på landet så jag måste någ brassa på nu om jag ska komma i tid. Vi hörs när jag kommer hem igen, idag ska jag hälsa på min febersjuka pojkvän :]

Hur länge sen var det ni åkte skridskor då? :]

Kommentarer

Postat av: Madelen

Man ska inte tänka så utan vist de var synd att jag fick de men de hade varit lika synd om min bror eller mina två andra kusiner hade fått de på min pappas sida. Det är bara att acceptera att just jag fick de, men de jobbigaste är att det blev en svår diabetes om de hade varit på samma nivå som när jag fick de så hade de varit lättare att acceptera.

2011-02-08 @ 14:00:43
URL: http://svardiabetesochjag.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad mysigt :)

2011-02-08 @ 14:31:16
URL: http://bbarahelena.bloggsida.se
Postat av: Angelica

var några år sedan jag stod på isen också ;)

2011-02-08 @ 21:10:55
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback