Skolkaren är vaken!

Godmorgon!

Mattias sov över inatt och nu står han bakom mig och masserar mina axlar. Vi har precis ätit frukost och ska, enligt mig, gå ut på en promenad. Mamma säger att det är 4 + ute, snart kommer våren typ? ^^
Idag är det ju egentligen skola men jag är en vidrig skolkare som inte orkar gå på lektionen vi har idag. Den är uppskjuten så vi slutar mega sent vilket suger. Annars hade jag nog gått för i normala fall slutar vi 13.15.

Nu ska jag pussas och kramas med Mattias, vi hörs senare!:]


Längtar tills våren kommer, vill ut och fotografera vackra vårbilder. Just den här bilden är inte tagen utav mig utan jag har lånat den från google :]


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback