Kanel i kaffet


Kanel är underbart, dessutom bra för kroppen ;]


Tjosan allihop!

Nu är det måndag och egentligen början på mitt härliga Sportlov. Vissa hade ju Sportlov förra veckan så dom börjar skolan nu, haha. Sportlovet är ju bara en vecka och jag hade önskat att det var längre. Jag har inga planer för lovet men jag tar dagarna som dom kommer, lite spontant sådär.

Jag har börjat dagen med en timmes träning på gymmet. Det behövdes verkligen då jag och min pojkvän delade på en påse gifflar igår. Men det var mysigt, vi kollade på Solsidan och Wallander-filmen som gick efteråt. Haha, just nu sitter jag vid pappas dator och dricker kaffe. Kaffe med kanel i, det är asgott. Ni som inte har testat det, vilket jag tror att många inte har gjort, borde göra det. Nu ska jag måla min naglar röda och svara på era kommentarer :]

Kram ♥

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback