Jag ramlade inte



Tjenispenis!

Nu är jag hemma igen efter ett besök på skridskobanan i kungsträdgården och en liten puss-och kramträff med Mattias. Innan jag gick hemifrån så hade mamma lovat att det skulle vara roligt att åka skridskor. Men var de det? Nej! Man fick ju bara ont i fötter och armar. Själva balansen hade jag och jag ramlade otroligt nog inte en enda gång. Jag åkte runt och runt ca 10 gånger och sedan fick jag nog. Det var kallt och värkte och ändå hade jag bara åkt i 20 minuter. Så jag och mina homies drog hem och på vägen hem så träffade jag min sjuke pojkvän. Han åkte till Mölnvik och efter lite pussar och kramar så tog hans nästa buss hem. Heh, han darrade som fan gullungen.

Nu sitter jag och har precis vinkat av mamma så skulle gå och jobba. Maximus är sjuk och hemma så jag är inte ensam, skönt hade det varit om så var fallet. Han snorar och håller på så jag måste springa fram och tillbaka för att torka snor. Det är nice och just nu känns det som om jag håller på bli sjuk. Roligt va?:)


Kommentarer

Postat av: Daniel

Sv: Precis! Den där ringen skulle bara vara irriterande att gå runt med på fingret hela tiden! =P

2011-02-08 @ 15:46:33
URL: http://danielkl.com
Postat av: Madde

Sv: Yeah I do! :) Berns den 9e maj tror jag visst att det var! :D



Duktig du var som pallade 20 minuter! Sist jag åkte, det var för någon vecka sen på idrotten, klarade jag knappt 10 haha :)

2011-02-08 @ 15:53:27
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv: Åh jag var också där den tidiga! Dörrarna öppnades 4 tror jag :D Haha vad kul, då var vi ju på samma tid!



Haha ajdå x) Men ändå starkt gjort! :D

2011-02-08 @ 19:07:35
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback