JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!



Jag vet inte hur jag ska säga det här men just nu är jag så jävla glad. Jag varnar er, jag skulle kunna hoppa och skrika och leva rövare i sträck. Jag är så jävla glad att jag spricker snart, miiiiiih. Iallafall, på vägen hem så satt jag och läste i Metro, och vid deras annonser så såg olika annonser om konserter. Helt plötsligt fick jag syn på en annonsen och blev helt varm inombords och messade direkt till Felicia "Kan du snällasnälla hänga med mig på Hardcore Superstar den 16 april?:D". Självklart fick jag ett ja och nu kan jag inte sluta tänka på det. Det var 2 år sedan jag såg dom sist och nu äntligen ska jag få se dom igen. Jag har inget direkt favoritband men om det är något jag gillar väldigt mycket så är det dom. Dom är så grymt jävla bra. Gaaaah, äntligen! :D

För övrigt så har jag precis hämtat min lillebror på dagis och sitter nu och tjockar med kakor, kul att veta va? ;]


Kommentarer

Postat av: Becca

SV: okeej vad bra ju:).. Nepp såg den hemma faktiskt, fixade ner den hehe:) Såg du den på bio?

2011-02-04 @ 16:41:03
URL: http://lovelybecks.blogg.se/
Postat av: carolina

ja himla basic och fint :)

2011-02-04 @ 17:25:20
URL: http://gorgeousbutterfly.blogg.se/
Postat av: GUEVACCI

gött och höra, med mig är det kanon (; händer nåt kul denna fredag? ;D

2011-02-04 @ 17:28:30
URL: http://guevacci.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback