Alla hjärtans dag - kladdkaka



Min alla hjärtans dag var helt perfekt igår och min pojkvän var helt underbar. Som jag skrev i sista inlägget igår så kom han hit och överraskade med en ros och en chokladask. Det var så himla gulligt och jag fick massor av pussar och kramar. Vid 20.00 -tiden ställde vi oss och bakade en kladdkaka tillsammans och när den var klar ritade vi ett hjärta i mitten av kakan. Det slutade med mys framför en film i min säng :]

Idag var det så himla nära att jag skippade skolan. Jag gick upp med Mattias vid 07.00 men efter det somnade jag om eftersom jag började senare. Det var meningen att jag skulle gå upp 09.00 för att hinna duscha men ja stägde av alarmet och somnade om så jag klev upp kl 10.00. När jag vaknade tänkte jag att jag skulle stanna hemma men icke. Jag duschade lite snabbt, åt en liten frukost och sedan rusade jag med bussen. Och otroligt nog blev jag bara 10 minuter försenad, hehe. Men nu är jag hemma igen och ska plugga lite, har en uppsats som ska vara klar imorgon :/


Kommentarer

Postat av: magda

Sv: Om en hel del personliga grejer, har varit så hela mitt liv så thats life :/

2011-02-15 @ 15:47:42
URL: http://magdalenamyrzell.blogg.se/
Postat av: Madde

Sv: Inte jag heller! Det räcker liksom, okej vi har sett snön nu! Tar det aldrig slut :(



Jaa, fast har haft några pauser haha :)



Åhhhhhh vad mumsigt!

Och duktig du var som drog till skolan ändå, strongt av dig! ;D

2011-02-15 @ 16:05:30
URL: http://maadeleiiness.blogg.se/
Postat av: Josäfin :>

Åh vad najs :o



sv: En Canon Eos 450D med ett flertal objektiv till :D

2011-02-15 @ 16:09:58
URL: http://jossanamigo.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback