Jag vill inte se verkligheten



När jag inte längre ser vad som händer i världen, bara lever livet så som det är. När jag inte längre orkar bry mig, bara om de nära. När jag bara gör som jag vill och andra säger utan att förstå och inse konsekvenserna. När jag sedan upptäcker konsekvenserna och ändå inte bryr mig. När jag bara lever livet och skiter i allt annat så ser jag inte det där. Jag ser inte det där som faktiskt vill få tag i mig och sänka mig. Jag ser inte det där som faktiskt vill dra ner mig i det förflutna. Jag ser inte det där som faktiskt gjorde ont. Jag ser inte det där som fick mig att vilja dö. Jag ser inte det där längre och jag undrar, finns det omkring mig? Hur ser verkligheten ut? Kan någon berätta för mig?

Jag kommer inte klara mig om du lämnar mig, jag är ingenting utan dig, jag kommer dö om du lämnar mig. Jag känner inte längre till ett liv utan dig. Jag vill vara med dig, vara kär i dig, älska dig, kyssa dig, krama dig och älska med dig förevigt.

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

släpp aldrig taget :)

2011-12-30 @ 19:16:10
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback