"Counting all the assholes in the room"


Hardcore Superstar - Jocke - Skogsröjet

Det kommer nog aldrig bli lugnt i det här huset. Aldrig. Åtminstone inte när man ska äta frukost när man börjar vid 12.25. Typ som denna dag. Borrande, spikande, hackade, dålig radiomusik och stön från golvläggare som inte riktigt är menade för deras arbete. När ska tjockisar inse att de faktiskt behöver röra på sig lite mer? Nog med klagandet!

Idag blir det två lektioner, engelska som jag ääälskar så mycket och naturkunskap som jag skulle kunna döda för. Ohja! Haha, nu börjar jag klaga igen x] Just nu sitter jag med mitt målade ansikte och tänkte gå till bussen så att jag hinner med ett buss som gör mig 10 minuter försenad till lektionen. Det gäller att planera sina dagar för att inte dö helt och hållet. Hm, jag hoppas inte att svärmor läser det här inlägget, then I'm dead. Det är lite roligt att hon bryr sig mer om jag kommer försent till skolan än vad min alldeles egna mamma gör. Antar att det är bra i längden ^^

Nu ska jag snacka lite med mamma och golvläggarna. De har åtminstone humor!


Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback