I Want You, I Need You To Touch Me


En fin liten...blomma?

Jag trodde att dagen skulle bestå av tråkiga lektioner, och visst vi hade lektioner men det var verkligen inte på det vanliga viset. Engelskan gick grymt snabbt eftersom vi bara pratade och flummade hela tiden, skönt med sådana lärare. Naturkunskapen var ännu roligare för där fick vi besök av Choice. Jag vet inte riktigt vad det är (dom förklarade säkert det men jag lyssnade inte som vanligt) men de höll en annorlunda och vrickad föreläsning om kroppen. Vi fick bland annat en tröja där vi skulle sätta ut de organer vi har i kroppen på rätt plats, körde quiz om kroppen i lag samt körde heta stolen. Det var rätt roligt och jag har aldrig sätt klassen så engagerad. Jag tror det hjälpte att vi alltid fick godis som belöning när vi gjorde eller sa något som var rätt. Det roliga är dock att något jag vet är Choice förebygger ohälsa och då kanske det inte är helt rätt att ge godis till ungdomar. Eller vad tycker ni?;)

Roligt var det i alla fall och godiset var gott! Lika roligt var det inte att åka hem i kyla och mörker men jag klarade mig och sitter nu här. Jag vet inte riktigt vi ska göra för det finns faktiskt inte så mycket att göra här. Funderar på att ändra planerna och åka hem till Anton istället för att vi sover här. Hm...

Kommentarer


Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback