den värsta snöhataren



Även den värsta snöhataren undrar nog var fan snön är. Det är ju faktiskt 1 December idag och snön brukar komma långt innan det datumet, om jag inte har fel. Jag klagar absolut inte, snö är nog något av det värsta jag vet, speciellt när det blir till slask. Dock blir jag lite orolig över att vi kanske har förstört vår jord tillräckligt mycket, så att den årliga snön inte kommer längre. Åtminstone inte till Stockholm. Man känner i alla fall att kylan som härjar under vintern är på väg att komma. Kallare och kallare blir det, stackars mg. Mörkt är det också! Bäcksvart. Så grymt deprimernande om ni frågar mig. Det gör att pojkvännen, som jag träffade senast imorse, blir ännu mer saknad än vad han är. Kallt, mörkt, ingen varm famn...hur ska jag klara denna dag?

Äsch! Jag kan inte sitta och låta Internet sno min tid. Nu ska jag plugga. TVå prov och två läxor...skjut mig?:)

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha snöhataren = angelica



och ja, jag undrar vart snön är :O

2011-12-01 @ 19:15:00
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback