Slutet på halvårsdagen




Den franska chokladårtan blev jättegod men kanske lite för torr. Man hade nog aldrig klarat av att svälja ner det utan té. Nästa gång ska vi testa att ha i tårtan en kortare stund i ugnen så att den inte blir så torr. Det som är väldigt mysigt med att sova över hos Anton är att vi nästan alltid fikar och pratar på kvällen. Jag önskar att det var så hemma hos mig också, jag får nog ta och införa det. Mer gemenskap!

Övre bilden föreställer en bit av den franska chokladtårtan som Anton bakade. Lite mörk bild men jag tycker att den ser mysig ut. Den är tagen av mig men den undre bilden är tagen av Anton. När jag såg bilden så blev jag så otroligt stolt, han skulle fan kunna bli fotograf. Jag älskar att han fångade ljuset från toaletten så himla bra :]

Tack till alla som har grattat oss på vår halvårsdag. Puss på er! Nu ska vi avsluta vår halvårsdag med en stund av köttsliga synder. Hihihi (a)

Kommentarer

Postat av: mamma

Ja vad kul .. mer gemenskap... Hittar ni ut ur ditt rum !? Pöss på dej joss!!

2011-12-19 @ 23:52:15
Postat av: E

Åh vad mysigt, hoppas ni hade en bra dag! Längtar tills min treårsdag med min pojkvän som är snart!! :)



Svar

Ja, han kan det i alla fall :P

2011-12-20 @ 08:41:25
URL: http://tollarens.blogg.se/
Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Jättefin bild på dig :D

2011-12-21 @ 19:19:20
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback