Mellandagsrean - fuck it!

Idag sprang jag, Anton, Sanna och C/Kasper runt på stan under första dagen av mellandagsresan. Kaos var det och det var inte få gånger man vill smälla till människor som faktiskt var riktigt dumma i huvudet. Det var verkligen grymt svårt att komma fram i affärer, jag hatar verkligen trängsel. Jag fick i alla fall med mig två nya BH:ar, en av dem hade jag kollat på tidigare så det var roligt att den var på REA. 75 kronor styck på H&M, älska. Nu är vi hemma och för inte så länge sedan så gick vi hem genom ett strömlöst Tullinge, bäcksvart men mysigt. Det var även bra för miljön så vi tackar stormen Dagmar och hans goda gärning för miljön. Nu är i alla fall elen tillbaka och det är skönt  :)

Två kompisar kommer kanske komma förbi sedan annars har vi faktiskt inga planer. Vi startade med att bygga ett pussel igår så jag antar att vi ska fortsätta med det. 500 bitar, det är inte lätt ska jag säga er. Nu ska jag skriva ihop ett inlägg om min julafton. Ha det bra så länge, puss :)



Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

gillar inte heller att trängas med alla på mellandagsrean :O

2011-12-27 @ 23:21:51
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback