Luciatåg


Anton under ishockeyn förra veckan...:]

Godmorgon!

Dansen i måndags gick åt helvete. Jag försökte hänga med, ibland funkade det men för det mesta stod jag bara där och garvade åt mig själv. Jag är verkligen sämst på att dansa till koreografi och om jag ska försöka mig på det igen så föredrar jag nog en mindre grupp. Jag och mamma stod där och dansade bland 50 andra brudar. Tur som var så var jag inte sämst...eller var jag det? :S

Trots det har jag haft världens träningsvärk, mina ben mår inte så bra. Annars mår jag superbra. Jag såg ett väldigt gulligt luciatåg i onsdags på min lillebrors dagis. Två småttisar började gråta och en sprang därifrån. Alla sjöng förutom småttingarna och min lillebror som inte riktigt förstår sig på det där än. Han stod bara där bland alla sjungande idioter och undrade varför. Jag fick även träffa min farmor som jag inte träffat sedan midsommar eftersom hon och farfar har varit i Portugal i 2 månader. Jag filmade hela luciatåget och tog kort, dock får jag inte lägga ut den filmen och de bilderna på nätet. Maximus var i alla fall utklädd till tomte, världens sötaste tomte ^^

Igår var hela klassen på Fotografiska förbundet och chillade lite med människor där. Sedan tog jag tåget hem till Anton och har sedan dess bara varit med honom. Idag är det skola som gäller och jag ska snart springa iväg till tåget.

Vad ska ni göra idag då?:)

Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Haha är han koncentrerad? ;)

2011-12-15 @ 10:17:41
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback