Klackar


De här var snygga, men lite svåra att gå i nu när det är halt ;)

Det var efter mycket om och men som jag åkte iväg till skolan idag. Jag kände att det skulle vara otroligt onödigt att åka till skolan för att gå på två innehållslösa lektioner. Men jag hade fel och jag var till och med tvungen att plugga. Jag hade bara svenska B och mentorstid, och jag trodde att jag var klar med min svåra svenska uppgift men jag var tvungen att lägga till lite saker enligt men lärare. Vi slutade vid 12.00 i alla fall så det var grymt chill och vi fick även fika på mentorstiden. Efter skolan åkte jag till stan och letade klackar med högt skaft men det fanns ju inga i min smak. Måste man åka till London för att hitta det man vill ha eller? Jag måste fan åka tillbaka dit snart igen. Där hittar man även snygga underkläder, inte mesiga som här i Sverige, haha. Jag ska försöka hitta ett par klackar med högt skaft på Nelly.com, där finns det en hel del snygga skor.

Nu är jag i alla fall hemma hos Anton igen och vi skulle kolla på film om det inte var för att vi måste hjälpa till med maten. Men vad gör man inte om föräldrarna slutar sent, lite hjälpsam måste man ju vara. Jag var bara tvungen att uppdatera lite men nu måste jag upp och hjälpa till. Efter det blir det Madagaskar 2, haha.

Hur har er dag varit? Jag skriver lite senare, kram! :]


Kommentarer

Postat av: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

haha vi lagar mat själva varje dag ;)

2011-12-21 @ 16:02:46
URL: http://angelica.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback