FISKEBODA

Hey!

Nu är jag hemma igen efter en 3-dagars camping ute vid Fiskeboda. Det var verkligen ett härligt ställe, där all stress var som bortblåst och man kunde gå utan smink och se ut som ett helvete. Ingen brydde sig om man såg ut som ett spöke och ingen kollade snett på mina orakade ben. Livet var jävligt bra där ute när man låg på stranden och såg kroppen bli brunare och brunare medan man hade sin älskade pojkvän bredvid sig. Livet var dock mindre roligt när man var tvungen att kolla på när han och hans familj fiskade. Att fiska måste nog vara det mest tråkiga som finns. Att behöva frysa ihjäl mitt i natten är inte heller så roligt, men det var tur att man hade en Jacob Black bredvid sig.

En dag kunde se ut såhär; Frukost vid 08.00, bad/fiske vid 10.00 till 13.00, lunch vid 14.00, mer bad/fiske från 14.00-17.00, middag klockan 17.00 och mer bad/fiske fram tills 23.00. Vid 23.00-tiden var man tvungen att hålla sig i tältet och inte föra oväsen. Stranden var 200 meter från tältet, dusch/toalett/kök var 100 meter från tältet och servicen/receptionen 200 meter från tältet. Vi hade allt så nära och Antons mamma måste nog var den mest organiserade kvinnan jag har mött. Puss på henne! Utan hennes energi och Antons kärlek hade jag nog börjat klaga, vilket jag aldrig gjorde (så stolt!). Dock var jag väldigt lycklig när jag kom hem till Anton igår och fick sova i en säng.

Idag blir det en mysig kväll med släkten, familjen och Anton. Det blir grillat och jag ska äntligen få träffa min saknade farmor. Det var så länge sedan jag träffade dig, farmor...jag saknar dig. Världens finaste ska inte behöva ha ont. Bilder från Fiskeboda kommer i nästa inlägg. Allt bra med er annars? Puss!


Kommentarer

Postat av: angie-mamma till nathan

fiskeboda ! där har man vart:D va på klassresa en gång i tiden :P

2011-08-25 @ 07:44:02
URL: http://rockinjelica.se
Postat av: angie-mamma till nathan

sv: ja d e mys där:) har d egen camping?

2011-08-29 @ 13:39:57
URL: http://rockinjelica.se

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback