Dramaqueen Nr.1

Tumblr_lerxzpabgt1qdz68i_large

Hey på er!

Igår träffade jag Antons pappa för första gången. Anders heter han och är en trevlig liten prick. Vi åt middag hos honom i Sickla och han visade oss sin lägenhet som han ska flytta in i senare. Det är jättefint i Sickla och förmodlingen jättedyrt också. Jag skulle kunna tänka mig att bo där om det inte vore för att man bor väldigt nära sina grannar. När jag skaffar eget ska jag se till att jag har minst 20 meter avstånd ifrån mina grannar. Jag vill inte ha något klagande över att min musik är för hög, mohaha. I alla fall! Anledningen till att jag inte har träffat Anders förren nu är för att Antons föräldrar är skilda. Anton är dessutom inte så bra på att träffa sin pappa. Hehe, jag förstår dock Anton när han förklara varför han inte är det.

Idag är det torsdag och jag och Anton har precis anlänt till Tullinge. Igår var vi hemma hos mig där vi packade inför Skogsröjet och bakade Snoddas (dumma Leila!). I alla fall, just nu håller Anton på och packar/duschar och när Antons mamma och styvfar kommer hem från jobbet ska vi alla iväg på 50 års fest. Styfaderns bror fyller år och det ska självklart firas. Det kommer säkert bli jätteroligt. Jag har dock aldrig träffat folket så vi får se hur det blir.

Angående Skogsröjet hade mina vänner planerat att åka dit idag för att få bra campingplats. Dock har jag alltid trott att vi ska åka imorgon så det har varit strul hela morgonen. Jag har dock lyckats övertala chauffören (Sonny) att vi startar resan mot Rejmyre imorgon istället. Alla har varit lite småsura på mig men det känns som att det inte är jag som borde bära hela ansvaret. Det är ju inte bara jag som ska åka dit och vi har pratat väldigt lite om planen. Jaja, bättre kommunikation nästa gång! Nu är det i alla fall bestämt att vi ska vara utanför Felicia och Sonny vid 09.30 imorgon. Fan vad roligt vi ska ha! :)

Jag kommer hem på söndag, förhoppningsvis som världens mest lyckliga brud ;)

Kommentarer

Postat av: Elin

Allt bra?

2011-08-14 @ 19:09:18
URL: http://elinkristensson.blogg.se/

Lanza hårvård upp till 35% billigare Kommentera inlägget här:

Namn:
Daglig besökare?

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

Trackback